با 88% تخفیف تمامی اشتراک های سایت را دریافت کنید! تا مدت محدود
ثبت نام
حسین منصوری رو به راه
مجید رضویدوست دارم
امین و امیدالان نه
محسن یگانه زندگیم سوخت
سامان جلیلی آروم جون
شروین حاجی پورآشغال

اخبار سایت

لیست خواننده ها

نحوه تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی | آموزش سایت voice.ai

 نحوه تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی | آموزش سایت voice.ai

حتما شما هم اخیرا زیاد مطلب و صحبت راجب هوش مصنوعی و مخصوصا کار هایی که با آن در موسیقی انجام میدهند می شنوید! به خصوص آهنگ تماشا با صدای مهستی که بازخورد زیادی در فضای اینترنت داشت..
هوش مصنوعی روز به روز در حال پیشرفت است و قطعا جای بزرگی از زندگی ما در آینده را پر خواهد کرد تا جایی که نگرانی هایی هم برای آینده ایجاد کرده، حتی در همین حوزه موسیقی و صدا هم می تواند در بعضی جا ها دردسر ساز شود!
با این حال در این مطلب از سایت آکورد ها قصد داریم وب سایتی را به شما معرفی کنیم که با آن می توانید به راحتی صدای خودتان، یا صدای هر شخص دیگری یا به هر شخص دیگری که میخواهید (مخصوصا افراد معروف) تبدیل کنید.

سایتی که در این پست قصد معرفی داریم voice.ai هست که میتونه کمکتون کنه صدای مد نظرتون رو به صدای شخص دیگه مثل خواننده ها بازیگران، سلبریتی ها و هر شخص دیگری تغییر بدید.

 

به دنیای تغییر صدا با کمک هوش مصنوعی خوش آمدید!

 

 

چطوری صدای خواننده رو با هوش مصنوعی تغییر بدیم؟

برای شروع طبق موارد زیر عمل کنید:

صدای خواننده را با استفاده از هوش مصنوعی در Voice.ai تغییر دادن بسیار ساده است. برای انجام این کار، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا وارد وب سایت Voice.ai شوید و نرم‌افزار را دانلود کنید.
  2. نصب نرم‌افزار را انجام دهید و صبر کنید تا داده‌های مورد نیاز دانلود شود.
  3. پس از نصب، ثبت‌نام کنید با وارد کردن ایمیل و رمز عبور.
  4. سپس نرم‌افزار از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید سیستم خودتان را به عنوان منبعی برای تمرین صداها استفاده کنید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، شما ۵۰۰۰ اعتبار رایگان دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای تبدیل صداها در نرم‌افزار استفاده کنید.
  5. بعد از ثبت‌نام، روی گزینه “Get Started” کلیک کنید.
  6. در صفحه نرم‌افزار، گزینه میانی را انتخاب کنید تا صدای خواننده یا شخص دیگری که می‌خواهید صداتان را به آن تبدیل کنید را انتخاب کنید.
  7. سپس در سمت راست نرم‌افزار، گزینه “Upload” را برای بارگذاری صدا انتخاب کنید و صبر کنید تا فرآیند تبدیل انجام شود.
  8. در نهایت، فایل نهایی در پایین نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی

 

البته دقت کنید که این روش که معرفی میکنیم فقط برای تغییر صدای خواننده نیست و میتوانید برای تغییر صدا موقع حرف زدن و بقیه موارد هم استفاده کنید و فقط محدود به خواندن نیست.

 

کیفیت صدا

اگه میخواید بدونید کیفیت صدای خروجی که این نرم افزار بهتون میده به صدایی که تمرین داده شده یا Train شده بستگی داره! یعنی صدای مورد نظر هرچقدر با دیتای بیشتری تمرین داده شده باشه کیفیت بهتری هم بهتون خواهد داد.

 

چه نوع سیستمی برای voice.ai نیاز است؟

برای Voice.ai نیازمند سیستم عامل ویندوز ۸، ۱۰ یا ۱۱ با حداقل ۴ گیگابایت حافظه سیستم هستید. همچنین، برای استفاده از گزینه Live Mode، نیاز به یک کارت گرافیک اختصاصی دارید.

 

صدای خودمان را چگونه به voice.ai اضافه بکنیم؟

برای اضافه کردن صدای خود به Voice.ai، شما می‌توانید مراحل و الزامات را در قسمت کتابخانه Voice.ai برای استفاده شخصی در سایت رسمی آن مشاهده کنید. توجه داشته باشید که طول زمان این فرآیند ممکن است بسته به حجم سرور، چند روز زمان ببرد.

 

اگر تجربه استفاده از Voice.ai را دارید، می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به این آکورد امتیاز دهید!
1
5
[0]

hassan

1 نظر

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

50

دانلود فایل تا چند ثانیه دیگر شروع خواهد شد!